#Cijferbabbel #Babbelinspiratie #Accountancy #Adviseren #Tips&Tricks

Je hebt een nieuwe dienst in huis! Weten je klanten het al?

Kristel Hermans 06 mei 2019

Je hebt een nieuwe dienst in huis! Weten je klanten het al?

Met de Ondernemingsradar kan je je adviesactiviteiten ondersteunen en nieuwe diensten ontwikkelen voor je klanten. Zo kan je je balansbesprekingen op een frisse en visuele manier aanpakken. Daarnaast kan je nieuwe adviesgesprekken lanceren zoals een benchmarking of concurrentiestudie, met je klanten meedenken over hun financiële toekomst en je klanten inzicht geven in de waarde van hun bedrijf.

Vergeet niet aan je klanten te laten weten dat je deze nieuwe services aanbiedt. We geven je graag enkele ideeën:

  • Plaats je nieuwe diensten op je website
  • Deel regelmatig een concrete case van zo’n nieuwe dienst op je social mediakanalen
  • Communiceer over je nieuwe services via mail of brief naar je klanten
  • Lanceer een concreet aanbod naar je klanten. Zo kan je bijv. in het najaar een vergelijking of sectoranalyse met een bespreking aanbieden tegen een voorafgesproken prijs.
  • Stroomlijn je adviesgesprekken binnen je kantoor en integreer ze in de dagelijkse werking van het kantoor. Zo komen zoveel mogelijk klanten in contact met je nieuw aanbod en verspreiden zij dit naar andere klanten

Inspiratie vind je via deze link. Deze A4-promo hebben we samen met een accountantskantoor ontwikkeld en is meegestuurd met de kwartaalfacturen van dat kantoor.

Wil je ook gebruik maken van dit document? Geef dan even een seintje en we bezorgen je een persoonlijk ontwerp (met je eigen logo en contactgegevens).

Veel succes met je adviesgesprekken!

Nòg meer insights?

Alles begint met … omzet

Paul Hermans 10 juli 2019

Als je begint met naar de cijfers van een bedrijf te kijken, dan begin je met te kijken naar de ‘Verkopen’. De omzet is misschien niet het belangrijkste cijfer maar wel het eerste cijfer dat iedere ondernemer in zijn hoofd heeft.

Lees meer #Cijferbabbel #Babbelinspiratie #Groei #Adviseren

6 tips voor vlotte adviesgesprekken

Kristel Hermans 29 maart 2019

De periode van de jaarbesprekingen met klanten is volop aan de gang. We geven je graag zes tips mee voor een vlot klantengesprek.

Lees meer #Cijferbabbel #Accountancy #Adviseren #Tips&Tricks